Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 1.9 jtd пренадува

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 1.9 jtd пренадува

    Здравейте колеги , от 2 седмици съм собственик на алфа 156 спортвагон 1.9 жтд 115 фейслифт 2004г. Направих преди 5 дни ремап и от тогава колата пренадува , пробвах тези дни с нов мап сензор , нов селеноид и грешката продължава! Започва да пищи на борда след 120 при пълна газ или повече натоварване , пускам педала и чека исчезва до следващ напън. Днес свалях гърнето направо от топлата част на турбото с мисълта за запушен катализатор , но пак си остана. Моля ве за помощ , благодаря

  • #2
    А защо ти беше това, сигурно е от него.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      За малко динамика , незнам вече какво да търся...
      Налягането на турбината е оставено на 1.45бар
      Last edited by Gasoline.in.blood; d.m.y г., 23:05.

      Comment


      • #4
        Онези, които го правиха какво казват.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Да си погледна геометрията или актуатора

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщение
            Да си погледна геометрията или актуатора
            Кой прави ремапа ?
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Значи 1-во някакъв поляк , прочетохме софта и му го пратихме, след като получихме файла обратно готов наляхме го и тествах. Колата имаше някаква пъргавина но не всеки път! Тогава го видях това с пренадуването,след което с един познат Ecutech performance пренастрои и колата тръгна усезаемо много по добре,обаче дори и при теста с него пак го прави! Каза че прешния файл бил много сбъркан, и от там почнах проба-грешка , соленойд мап раскачане гърнета , и не и не остава си проблема. Съмнявам се за задръстена геометрия , че предишния собственик каза че повече от 100км/ч не бил вдигаш. Надеждата умира последна

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщение
                Значи 1-во някакъв поляк , прочетохме софта и му го пратихме, след като получихме файла обратно готов наляхме го и тествах. Колата имаше някаква пъргавина но не всеки път! Тогава го видях това с пренадуването,след което с един познат Ecutech performance пренастрои и колата тръгна усезаемо много по добре,обаче дори и при теста с него пак го прави! Каза че прешния файл бил много сбъркан, и от там почнах проба-грешка , соленойд мап раскачане гърнета , и не и не остава си проблема. Съмнявам се за задръстена геометрия , че предишния собственик каза че повече от 100км/ч не бил вдигаш. Надеждата умира последна
                Това ми звучи като некадърен софтуер, от кой град си колега.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Благоевград

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Gasoline.in.blood Покажи съобщение
                    Благоевград
                    Варианти имаш 2, първия е палиш си колата идваш до София, получаваш кадърен ремап и се молиш да не смъкваш турбината ако пак пренадува. Другия е турбото долу, проверка и почистване на геометрия и ако пак пренадува пак до София и така. В общи линии без читав чип не може да си сигурен в нищо, а такъв според мен нямаш.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      Бърз тест с вакуум помпа и манометър за да видиш геометрията на първо четене. Във всеки от форумните сервизи (а и не само) могат да ти свършат тази услуга. Не че този тест дава 100%, но ще се види дали запецва геометрията и дали работи коректно гъбата. Естествено е добре да се погледне и софтуерно как стоят нещата.

                      Пс Това с предния добственик не го споменавай повече, звучи като онова с бастуна в багажника. Освен това дизела е добре да се мачка от време на време.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Я някой да пали колата, а ти си гледай лостчето на геометрията дали се движи след запалване веднага. Но за да пренадува проблемът може да не е блокирала геометрия

                        Comment


                        • #13
                          Е добре де, не е ли най лесно да си върнеш твоя софт и да видиш дали ще пренадува?Само не казвай, че не си запазил оригиналния файл!?
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                            Е добре де, не е ли най лесно да си върнеш твоя софт и да видиш дали ще пренадува?Само не казвай, че не си запазил оригиналния файл!?
                            За някой е лесно, за други не. И пренадуването може да се види с една елементарна диагностика

                            Comment


                            • #15
                              А оригиналният дали е настина оригинален? Истински оригинален се намира лесно, въпроса е друг.

                              Comment

                              Working...
                              X